Subject: Pärna tee 10, Külitse alevik elektriliitumine
From: Mölder Roland <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 11:16:52 +0300

Tere!

Koostame Kambja vallas, Külitse alevikus, Pärna tee 10 kinnistule
elektriliitumise projekti.

Pärna tee 10 kinnistule jõudmiseks peame kaabliga kulgema mööda avalikult
kasutatava tee kaitsevööndit.

Lisasin manusesse projekti kooskõlastamiseks vajalikud dokumendid.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija

Designer

Enersense AS

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse 6, Õssu küla, Kambja vald, Tartu maakond, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.